Sunday, February 13, 2011

Eccedentesiast



Dalam kereta dengan classmate tadi, dia cakap kat aku pasal classmate jugak. Aku malas la nak buat kesimpulan sendiri. Tak syok la hari hari mesti jumpa punya. Kalau kat shoping kompleks pun boleh jumpa kalau kebetulan. Dem. Takkan aku nak terungkup muka aku semata- mata bermata-mata taknak tengok muka dia.

Kita classmate weh nak ikut mood hang ja , amboih aih kami ni tadak mood ka pa ? Tak syok ah macam tu. Kalau mood kami tiba2 macam hang jugak mesti hang pun tak syok nak lepak dengan kami. *accent aku ni dah kenapa ?

Dan aku memberitahu kepada kawan sekelas cuma buat tak tahu dan jom kita pergi makan abc. Okay tipu. Takpa la mesti depa duk bisik you deserve it la wawa, aku pulak ? hahah gurau. Eh terbuat blog macam diary eh chillah

Konklusi dia , tengok dia senyum kambing

No comments: