Tuesday, March 1, 2011

Babikudin

Aku malas nak cakap apa apa pun lepas semua benda dah jadi. Aku yang buat keputusan aku tau apa nak buat. Jangan ingat aku gila betul betul. tak. Aku tak gila macam orang gila meroyan tu. Tak ada masa sebenarnya nak bercakap sorang sorang ni. Tapi aku tak boleh. Takut jadi gila betul betul. Kesian.

Perkataan mintak maaf adalah sejenis perkataan yang susah untuk dikeluarkan. Aku cuba diam diri. Aku diam bukan aku loser. Aku diam bukan aku kalah. Aku diam sebab aku biar semua benda jadi. Nak cakap aku macam kimak , cakap. Ada aku kesah. Cuma akan simpan dan ingat sampai bila-bila.

Yang aku boleh cakap, aku malas dah nak ambik tau hal segala cerita. Aku bukan kejam. Ada lagi hati boleh rasa ala-kesiannya-tengok-dia. Fak. Aku memang tak bercakap, tapi simpan dalam hati.

Nak cakap aku kecut , sila.

No comments: