Friday, February 12, 2010

Rasa rasanya apa ?

Semalam lepas siap kerja , tiba tiba jadi blur. Entah kenapa. Kusut dengan kawan kawan ? bukan. Habis tu. Entah. Nak mati ke. Sekarang memang macam macam aku fikir. Apa yang aku nak sebenarnya dalam hidup aku. Rasa rasanya tak akan jumpa kot.

Apa yang aku merepek ni. Tak aku tak merepek. Ni apa yang aku rasa. Hipokrit lah !?! Betul memang aku hipokrit. Macam tak senang duduk je nampak. Memang. Rasa rasanya patut ke cakap perangai aku entah apa apa. Takpe nanti aku belikan cermin. Sigh

Tak terfikir kenapa aku tulis macam ni. Perasaan je kot yang buad kita perasan macam ni. Mungkin sampai sini sebab ini saja apa yang aku rasa. Rasa rasanya kenapa ya ? Kau bukan mak bapak aku. Bukan kenal siapa aku. Jadi jagalah kemaluan kau sendiri. Jangan sibuk tenung kemaluan orang lain.

Rasa macam nak bagi kaki tak ? rasa rasanya ...

6 comments:

Dyra J. said...

Dah pandai kaitkan dengan title nampaknyaaaa. Hahahaha.

Yanie J said...

I setuju U bagi kaki
...
tapi kaki ayammm
ngehhhhhh



;p

Najwa Amirah said...

Dyra ; Ehem ehem. hoikhoik . Hahaha ;p

Yanie J ; Hahaahha. Kaki itik nak ? ;p

SHAREL said...

orang dah tak pakai kaki skang, orang pakai meter.

Najwa Amirah said...

sharel ; yeke ? cm pakai tak ?

tuan yokai said...

itu tanda hang xckp semyang 5 waktu