Saturday, April 3, 2010

Lelaki terkoyak seluar

Tadi pergi jalan jalan nampak ramai orang. Ramai ke banyak. Sori ah gua dah lupa BM. haha. Jalan saja saja berbual kosong dengan sepupu , pasal family pasal girlfriend dia , pasal boyfriend aku. Cehh nak jugak. Dah lama tak jalan jalan macam tu dengan dia. Ceh padahal tak pernah pun. Hahaha. Seronok jugak bila dengar sepupu yang berlainan jantina sharing his problem. Kesian. Nak menangis aku dengar. Bapak menipu. Lagi gelak gelak ada ahh. Muka aku nak menangis , ini memang tipu. HAHA


Kesian sepupu, dia nak keluar dating tapi GF dia balik KL. Takpe hari ni kita dua dua pergi dating. krkrkr. Bukan senangkan. Nak tunggu jemput aku depan rumah siap , memang tak ahh. Suruh datang ambik makan pun taknak. Rugi sungguh. Makanan iwan. Aku tau ko kuat makan gak. Okay aku pun rindu KATAK aku. Cece. Nak jugak. Nak ahh. Nama pun sepupu tiba tiba tersama confession. Eh apa aku cakap ni.

Geli hati pun ada bila teringat hantar katak balik pagi jumaat tu. Bodoh jiwang. Dah dah melampau dia ni


Apsal lelaki terkoyak seluar ? mana main main je. Tiba tiba saya dapat pesanan ringkas.. KATAK la woihhh. HAHAHA. Begedil dan Ayam sadap both of u. Haha. Sebenarnya bukan lelaki terkoyak seluar, lelaki terkoyak hati. KAHKAHKAH. piggy wawa. Kalau iwan baca ni mati. Nanti aku belanja ahh makan kat err err takde takde habiskan duit iwan dulu. Dia kaya. haha. Dahh ahh nak buat benda lain pulak. Hihi. Byeee

1 comment:

Dyra J. said...

Awak punya title entry nak gaduh dengan saya ke? Ahahaha.