Saturday, May 22, 2010

Benci

Bencinya setiap kali melihat
Bencinya setiap kali kau mendapat
walau sekadar senyuman , aku benci
apatah lagi bila kau tidak reti
manyimpan walau senyuman

kalau ku dapatkan
akan ku simpan di dalam kotak kecil
dan kotak itu akan aku tanamkan

bencinya melihat
bencinya melihat

melihat kau
dipuja dia
dirangkul si dia
dipegang si dia
dimanja si dia
dibelai si dia
dipuji dipuja
dimanja segala

benci
benci

kekasih seumpa itu sepatutnya kau tatang sampai ke awan biru
sepatutnya setiap inci kulit itu kau bau dan kau simpan kemana mana pergimu

bencinya melihat kamu dikasihi disayang
bencinya aku melihat kamu kerna aku mau dipegang
sebegitu indahya sebegitu rasanya
sebegitu mencinta sebegitu rasanya - fynn jamal

sesungguhya satu ketika dahulu inilah yang aku rasa




No comments: