Friday, May 21, 2010

Not good

Gambar copy paste blog photography. Tak ingat url.

Lega. Baru boleh bukak lappy melayarkan diri di alam maya. Main game Bubole kejap. Poff poff. Macam lepas tensi. Pada hal ketuk kepala bubols tu je. Imagine je ketuk kepala siapa siapa. Ha-ha.

Kalau tengok header tu macam gore je anda salah. Sebab saya memang fragile sekarang. Tidur pun mimpi orang lain. Macam mana tak fragile. Tak biasa. Tipu tak biasa. ==
Cuti kali ni memang seronok. Sebab ada orang terlalu prihatin. Saya tahu anda prihatin. Saya tau apa saya buat dan jangan risau. Kalau jadi apa apa , ada hikmah. Tak manusia kalau tak kena macam tu.

Sekarang hampir pukul satu. Masih tak boleh lelapkan mata. Betul. Ada yang sedang menunggu disana. Tak keruan dibuatnya. Dengar lagu 150 juta kali lega sikit. SIKIT. Tak apa. Mungkin malam ni tidur boleh mimpi kau.

Bagus jugak cuti ni sebab gua explore photoshop. Hasilnya amat puas hati. Puas hati sendiri je la.

Bye. Jangan lupa datang dalam mimpi

No comments: