Thursday, June 24, 2010

Jiwa

eighty six

Jiwa
terima kasih bagi aku tenang
Tak pernah penat
Selalu ada dengan aku
Rindu gelak kangkang
itu pasti

Nadira Jalil. Kau mesti pandai jaga diri kan. Mesti punyaaa. Jangan risau nanti kita tetap on9 sama sama. Kalau kau tak sibuk dengan kuliah. Sudah tentu. Kita travel macam satu dunia hari tu. Pada hal area Perak je. Hoho. I will miss it. The cendols && telur burung puyuh dekat kenduri. Hahahaha. Aku makan 2 je weh. Kawin dua nanti. Okay macam gam.


Nanti ada rezeki aku sleepover lagi. Vacay kita tertangguh weh. Orang lain pulak yang pergi. *syu Hahahihihoho. Dah dah taknak jiwang lebih lebih , nanti meleleh depan lappy. Nice to meet you Dyra. Semoga berjaya kelak. Saya akan rindu awak lagi hebat dari Azraie. Gua rindu lu punya mamai *shink shink


*menggel tak ? BYE

2 comments:

Dyra J. said...

Allahuakbar! Ya Allah, sebaknya. Nice meeting you too, sahabat. Kau dah tak layak dipanggil kawan. Layaknya kau dipanggil sahabat tak pun teman jiwa. Aduh, semua ni buat aku berat nak pegi!

Terima kasih terima kasih terima kasih!

Najwa Amirah said...

Tak apa weh. Kau kena pergi berjuang. Aku rasa aku boleh berdiri sendiri :)