Friday, June 25, 2010

Awek cun kering kontang

Okay okay. Kurang sopan sikit tittle aku. Haha. Sori yaa. Nak review sikit cara cara pakai shawl. Lain sikit. Sikittt tapi cun jugak. Cun weh cun. Nanti marah pulak kakak ni sebab title aku memang suruh aku pergi mati. Nama kakak ni Kak Yana tak silap la. Mana hala entah aku boleh jumpa blog dia. Hoho. Blog dia best jugak la. Baik cakap best kalau dah tengok. Blog dia kongsi dengan bf dia. Tak ada ah jiwang jiwang kat blog tu. Pasal life diorg jugak. Interesting kan. Sembang lebih pulak video tak ada pun.



Cool kan cara dia pakai. Gua dah try. Tak susah pun. For those yang dah boring pakai yang usual budak sekarang pakai try la yang ni pulak. Lain sikit. Semoga berjaya. Bukan exam la. Selamat mencuba gaya baharu. Shink shink. Shink shink jugak lupa url. Klik Kak Yana. BYE

p/s ; Kalau video doesnt work bagi tau gua :)

2 comments:

amaa said...

alah nak tgk weh
video tak dpt :S

err minat shawl gak eh ?

Enn 'A said...

Alamak. Yeke.

Aah. Minat dan saya juga pakai shawl :)