Thursday, October 14, 2010

OctoBERIAn

Gua tak ada bahan nak update sebab otak gua sifar. SIFAR uolss. Bulan ni tiap tiap pagi aku kena bangun awal. Buat tak biasa pulak. Tak , bangun pukul 530. Orang lain krohh krohh lagi. Pagi ni baru dapat bukak lappy on9 kejap. Bila dapat on9 habis ahh penuh ah new tab nak bukak macam macam. HAHA Kerja banyak pending lagi sebab bila tengok anak gajah guling guling atas tilam macam dia panggil ajak lepak sekali. Sebulan ni gua jadi babysitter anak gajah. Kesian asyik kena marah =,=

Hari ni , niat nak siap kan ASSignment. Insya allah siap. Tehee. Bye

p/s; tengah tunggu cd tri. tak tahan dah ni *lap hingus

2 comments:

J Maiden said...

ass-ignments are suckin our brains. be strong, you can do it. hahaha

Najwa Amirah said...

Kann. Thanks J