Friday, October 22, 2010

Dont pull the trigger


Sekarang kadang kadang aku rasa aku buat keputusan paling bijak dalam dunia. Bila keputusan tu tak betul , dah terlambat. Nak betulkan ? Aku pemalas. Tak ada masa nak betulkan semua.

Kimak la

Sekarang aku jatuh, memang syok la tak ada siapa keliling aku. Sekarang. Aku cuma ada bahu yang selalu bagi aku sandar dengan selesa macam bantal aku. Tapi kalau bisik dekat bantal aku bantal tak faham apa. Efyusikay

Dulu aku berdiri balik , senyum sampai telinga, gelak macam orang minum todi. Lancau. Sekarang aku nak diam balik. Diam macam aku pernah buat dulu. Manusia tak sempurna macam malaikat. Kalau semua semua sempurna macam malaikat dah tu saitun ?

Gua tak perfecto, gua sedar. Dah lama. Sebab tu aku rasa aku tak perlu rasa jejas sikit pun untuk semua benda.

Sama sama kasih semalam adalah hari paling barai bagi aku.

No comments: