Monday, January 10, 2011

Kekal rasa



Dah masuk 5 kali ulang lagu sama. Rasa tenang campur sebak apa kaimak perasaan aku malam ni.

Blank lagi.

Aku bukan macam budak kecik lagi nak rengek tak tentu pasal. Tapi benda tu semua buat aku rindu. Aku rasa benda tu semua kekal.

Untuk kekasih , sampai bila-bila aku ada. Biar jadi yang terakhir. Aku boleh rasa tapi aku tak boleh lawan takdir. Kalau boleh biar yang indah saja muncul.

2 comments:

SHAREL said...

macam mana pun, najwa amirah ni idola aku.

Najwa Amirah said...

Kentut la sharel. HAHA