Friday, January 7, 2011

Jalan ke neraka



Tiap kali tulis mesti nak cakap pasal hidup. Sikit hidup. Cuba cakap pasal mati. Semua wowowooo rileks kau tak banyak amal lagi. Tapi tuhan tunggu kau ? Kau tengah sujud pun dia boleh tarik. Bila bila tuhan boleh tarik balik. Kalau tuhan dah tarik balik baru kau rasa menyesal tahap gamp. Sederhana cara dia sederhana jugak dan sebaliknya. Chill la, aku bukan bagoihhh mana pun nak cakap macam tu kan ?

Alah buat suci pulak kau wawa. Ah gimam

Cuma pagi tadi , aku bangun hari ni aku kena pergi register sem baru , selalunya tiap pagi nak masuk sem baru aku gilaeksaitednakmam. Pagi tadi tak. Rasa macam ni ke jalan aku dah pilih ? Betul dah ni. 2 tahun lepas bercabang tiga jalan aku. Tahun satunya memang jalan nak pergi neraka

Pasal result aku, kekasih cakap come and i drag u to the hell. Gila garang. kmemangmamposbye

Jalan mana aku nak ikut sebenarnya ? Jalan TAR ?

4 comments:

Mady said...

jalan tunku abdul rahman
hahaha

Najwa Amirah said...

Suka haha

shima said...

ikut jalan lurus,jgn ikut jalan bengkang bengkok.nanti sakit pale.hee.:)

Najwa Amirah said...

Betul jugak kan ;)